Veel gestelde vragen




  • Zijn de prijzen vermeld op de webshop inclusief of exclusief BTW?
  • Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
  • Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
  • Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?
  • Worden mijn gegevens gebruik voor commerciële doeleinden?
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
  • Klachtenregeling?
  • Annuleren, bedenktijd en herroepingsrecht?
  • Kan ik mijn bestellen op komen halen?
  • Klachtenprocedure?
Zijn de prijzen vermeld op de webshop inclusief of exclusief BTW?
Alle prijzen die op onze webshop zijn inclusief BTW. Zo heb je geen verrassingen achteraf.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Hekwerkdirect zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en het leveren van je bestelling. Voor de meeste hekwerkartikelen geldt een levertijd van maximaal 2-7 werkdagen. Maar er zijn ook producten welke een langere levertijd vergen. De levertijden vind je bij het door jouw gekozen product.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd / levering van mijn bestelling?

Kleinere artikelen, zoals beugels en koppen, worden met pakketpost (GLS) tegen het tarief van € 8,50 (België €15,-) aan je verzonden. Producten met een groter volume en gewicht worden met onze eigen bezorgservice tegen het tarief van € 60,- (België €75,-) bij je geleverd. Mocht je kiezen voor de Green Choice bezorgmethode? Dan betaal je € 40,- en wordt de bestelling binnen 1-3 weken bij je geleverd. Als de producten echt een groot volume of gewicht hebben, dan zal het transport plaatsvinden met een vrachtwagen met oplegger of een bakwagen. Voordat je bestelling per koerier of via transport geleverd zal worden, zal eerst contact met je worden opgenomen over een geschikte leverdatum (per mail of telefoon). Bij niet thuis zal GLS het pakket de volgende dag opnieuw aanbieden.

Bestel je artikelen met een waarde boven € 500,- komen wij de materialen gratis bij je leveren (Nederland m.u.v. de Waddeneilanden).

Enkele aanvullende voorwaarden hierop:
  1. Indien de consument aanwezig is op de afgesproken dag en tijdstip op het overeengekomen afleveradres is het mogelijk is om volledig informatie en/of instructies te verstrekken. Dit alles is noodzakelijk voor een probleemloze aflevering. Bij een dergelijke aflevering zal het overbodig zijn dat het aangekochte product c.q. de aangekochte producten tegen additionele kosten opnieuw worden aangeboden. De additionele kosten voor herlevering zijn minimaal € 30,00.
  2. Bestelde producten worden bezorgd tot de eerste drempel. De consument is zelf verantwoordelijk voor verdere verplaatsing. Afmetingen van de producten worden vooraf aan de consument bekendgemaakt op www.hekwerkdirect.nl. De consument dient hier zelf rekening mee te houden. Onder de eerste drempel verstaat Hekwerkdirect.nl de perceelsgrens, de toegangspoort dan wel de voordeur van het betreffende afleveradres mits zich deze bevindt op de begane grond. De afleverplaats kan derhalve ook een openbaar terrein betreffen, zoals een weggedeelte, trottoir of parkeervak.
  3. De afleverplaats dient bereikbaar te zijn voor de gekozen wijze van transport.
Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Je kunt je uitschrijven voor de nieuwsbrief door op de link in de bevestigingsmail te klikken of door een e-mail te sturen naar [email protected]. Ook kun je zelf in "Mijn Account" je afmelden voor de nieuwsbrief.

Worden mijn gegevens gebruikt voor commerciële doeleinden?

Hekwerkdirect gebruikt jouw persoons- en adresgegevens om jouw informatieaanvraag of bestelling op de juiste wijze te kunnen afhandelen. De gegevens worden opgeslagen in een beveiligde database en worden niet beschikbaar gesteld aan derden, behalve wanneer deze derden door Hekwerkdirect zijn ingeschakeld om jouw informatieaanvraag of bestelling te verwerken. Wij werken uitsluitend met gerenommeerde partijen met wie is overeengekomen dat persoons- en adresgegevens uitsluitend gebruikt worden voor het doel waarvoor zij beschikbaar zijn gesteld.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Betaling van jouw bestelling doet je eenvoudig en veilig met behulp van IDEAL, Riverty, MisterCash, een bankoverschrijving of creditcard. Let op: bij creditcard betalingen gaat het om betalingen achteraf. Controleer de door jouw ingevoerde gegevens goed om fouten bij de betaling, de afhandeling of de aflevering van jowuw bestelling te voorkomen.

Klachtenregeling?

Hekwerkdirect beschikt over een voldoende, bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst of na de constatering van gebreken moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven per mail ([email protected]) worden ingediend bij Hekwerkdirect.

Hekwerkdirect beantwoord ingediende klachten binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst. Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

Annuleren, bedenktijd en herrroepingsrecht?

Meer informatie over herroepingsrecht en retourneren kunt u vind hier.

Kan ik mijn bestelling op komen halen?

Ja, je kunt jouw bestelling op komen halen bij Hekwerkdirect. Hieronder staat omschreven hoe dit in zijn werk gaat.

  • Je bestelt en betaalt de gewenste producten op de webshop.
  • Bij afrekening van jouw winkelwagen kun je kiezen voor een transportwijze. Je moet dan kiezen voor de optie: Afhalen. Als je gebruik maakt van deze optie dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
  • Wanneer wij jouw bestelling ontvangen hebben en wij meer informatie hebben over wanneer je order klaar staat om af te halen, ontvang je van ons per mail een bericht. In deze mail vind je ook het afhaaladres en welke gegevens je nodig hebt als afhaalbewijs voor het door jouw bestelde materiaal. Zodoende zal het afhalen makkelijk verlopen.

Bestellingen kunnen worden afgehaald van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 - 12:00 uur en tussen 13:00 en 16:00 uur.
Tip: Houd je rekening met de lengte en de breedte van de materialen die je bij ons komt ophalen? Zodoende ben je ervan gegarandeerd dat je het materiaal veilig bij je thuis krijgt.

Klachtenprocedure?
  1. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst en de constatering van gebreken moeten binnen bekwame tijd volledig en duidelijk omschreven per mail ([email protected]) worden ingediend bij Hekwerkdirect.
  2. Hekwerkdirect beantwoord ingediende klachten binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Hekwerkdirect binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  3. Een klacht over een product of de service van Hekwerkdirect kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie www.thuiswinkel.org. De klacht wordt dan zowel naar Hekwerkdirect als naar de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie gestuurd.

040 209 4087

[email protected]

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x