Veel gestelde vragen

-->



  • Zijn de prijzen vermeld op de webshop inclusief of exclusief BTW?
  • Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
  • Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
  • Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?
  • Worden mijn gegevens gebruik voor commerciële doeleinden?
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
  • Klachtenregeling?
  • Annuleren, bedenktijd en herroepingsrecht?
  • Kan ik mijn bestellen op komen halen?
  • Klachtenprocedure?
Zijn de prijzen vermeld op de webshop inclusief of exclusief BTW?
Alle prijzen die op onze webshop zijn inclusief BTW. Zo heeft u geen verrassingen achteraf.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Hekwerkdirect zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en het leveren van uw bestelling. Voor de meeste hekwerkartikelen geldt een levertijd van maximaal vijf werkdagen. Maar er zijn ook producten welke een langere levertijd vergen. De levertijden vindt u bij het door u gekozen product.

Hoe word mijn bestelling geleverd / levering van mijn bestelling?

Kleinere artikelen, zoals beugels en koppen, worden met pakketpost (TNT) tegen het tarief van € 6,95 aan u verzonden. Producten met een groter volume en gewicht worden per koerier tegen het tarief van € 29,50 aan u geleverd. Als de producten echt een groot volume of gewicht hebben, dan zal het transport plaatsvinden met een vrachtwagen met oplegger of een bakwagen. Deze levering zal gebeuren tegen een tarief van € 90,-. Voordat uw bestelling per koerier of via transport geleverd zal worden, zal eerst contact met u worden opgenomen over een geschikte leverdatum.

Enkele aanvullende voorwaarden hierop:
  1. Indien de consument aanwezig is op de afgesproken dag en tijdstip op het overeengekomen afleveradres is het mogelijk is om volledig informatie en/of instructies te verstrekken. Dit alles is noodzakelijk voor een probleemloze aflevering. Bij een dergelijke aflevering zal het overbodig zijn dat het aangekochte product c.q. de aangekochte producten tegen additionele kosten opnieuw worden aangeboden. De additionele kosten voor herlervering zijn minimaal € 20,00.
  2. Bestelde producten worden bezorgd tot de eerste drempel. De consument is zelf verantwoordelijk voor verdere verplaatsing. Afmetingen van de producten worden vooraf aan de consument bekendgemaakt op www.hekwerkdirect.nl. De consument dient hier zelf rekening mee te houden. Onder de eerste drempel verstaat Hekwerkdirect.nl de perceelsgrens, de toegangspoort dan wel de voordeur van het betreffende afleveradres mits zich deze bevindt op de begane grond. De afleverplaats kan derhalve ook een openbaar terrein betreffen, zoals een weggedeelte, trottoir of parkeervak.
  3. De afleverplaats dient bereikbaar te zijn voor de gekozen wijze van transport.
Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?

U kunt zich uitschrijven voor de nieuwsbrief door op de link in de bevestigingsmail te klikken of door een e-mail te sturen naar contact@hekwerkdirect.nl. Ook kunt u in "Mijn Account" nieuwsbrieven u zelf afmelden hiervoor.

Worden mijn gegevens gebruikt voor commerciële doeleinden?

Hekwerkdirect gebruikt uw persoons- en adresgegevens om uw informatieaanvraag of bestelling op de juiste wijze te kunnen afhandelen. De gegevens worden opgeslagen in een beveiligde database en worden niet beschikbaar gesteld aan derden, behalve wanneer deze derden door Hekwerkdirect zijn ingeschakeld om uw informatieaanvraag of bestelling te verwerken. Wij werken uitsluitend met gerenommeerde partijen met wie is overeengekomen dat persoons- en adresgegevens uitsluitend gebruikt worden voor het doel waarvoor zij beschikbaar zijn gesteld.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Betaling van uw bestelling doet u eenvoudig en veilig met behulp van IDEAL of creditcard. Let op: bij creditcard betalingen gaat het om betalingen achteraf. Controleer de door u ingevoerde gegevens goed om fouten bij de betaling, de afhandeling of de aflevering van uw bestelling te voorkomen.

Klachtenregeling?

Hekwerkdirect beschikt over een voldoende, bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst of na de constatering van gebreken moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven per mail (contact@hekwerkdirect.nl) worden ingediend bij Hekwerkdirect.

Hekwerkdirect streeft ernaar om ingediende klachten binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, te beantwoorden. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

Annuleren, bedenktijd en herrroepingsrecht?

Meer informatie over herroepingsrecht en retourneren kunt u vind hier.

Kan ik mijn bestelling op komen halen?

Ja, u kunt uw bestelling op komen halen bij Hekwerkdirect. Hieronder staat omschreven hoe dit in zijn werk gaat.

  • U bestelt en betaalt de gewenste producten op de webshop.
  • Bij afrekening van uw winkelwagen kunt u kiezen voor een transportwijze. U moet dan kiezen voor de optie: ophalen in Beek en Donk (Brabant). Als u gebruik maakt van deze optie dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
  • Wanneer wij uw bestelling ontvangen hebben en wij meer informatie hebben over wanneer uw order klaar staat om af te halen, ontvangt u van ons per mail een bericht. In deze mail vindt u ook het afhaaladres en welke gegevens u nodig heeft als afhaalbewijs voor het door u bestelde materiaal. Zodoende zal het afhalen makkelijk verlopen.

Bestellingen kunnen worden afgehaald van maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 tot 15:30 uur.
Tip: Houdt u rekening met de lengte en de breedte van de materialen die u bij ons komt ophalen? Zodoende bent u ervan gegarandeerd dat u het materiaal veilig bij uw thuis krijgt.

Klachtenprocedure?
  1. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst en de constatering van gebreken moeten binnen bekwame tijd volledig en duidelijk omschreven per mail (contact@hekwerkdirect.nl) worden ingediend bij Hekwerkdirect.
  2. Hekwerkdirect streeft ernaar om ingediende klachten binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, te beantwoorden. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Hekwerkdirect binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  3. Een klacht over een product of de service van Hekwerkdirect kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie www.thuiswinkel.org. De klacht wordt dan zowel naar Hekwerkdirect als naar de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie gestuurd.

0900-8212427 (Lokaal tarief)

contact@hekwerkdirect.nl

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x